Blogia
celescarballal

A QUE SABEN OS BICOS 2ºA-2ºB XANEIRO 09

A QUE SABEN OS BICOS 2ºA-2ºB      XANEIRO 09

A amora, a amorodo, a limón, a laranxa, a kiwi, a caramelo e a moitas cousas máis.        YERAY

A melocotón, a azucre, a sal, a melón, a cacao, a tomate, a coco, a auga, a mazá, a kiwi, a zume, a queixo, a uva, a xamón a limón, a laranxa, a mandarina, a coca-cola.      ¡A cebola saben fatal!    JENNIFER

 Os bicos saben a amoroso  e tamén a laranxa.      SERGIO

A amora, a amorodo, a laranxa, a limón, a mazá, a plátano, a pera, a uva, a cenoria, e a melocotón.   SIRIA

Amorodo, amora, limón, menta, mazá, chocolate, pera, laranxa, plátano, melocotón, nata, framboesa e lentellas.     DANIEL

Cariño, felicidade, mel, limón, fresa, melocotón, coco, cacao.   CARLA

Hai bicos de distintos sabores: os dos meus pais saben a mel, os dos meus irmáns saben a amorodo, os dos avós saben a azucre e os dosamigos a limón, pero todos están moi ricos.    GABRIEL

A amorodo, a limón, a laranxa, a melón, a sandía..., depende da froita que comas. Tamén saben ao cariño, ao amor e a amizade. E depende da persoa que cho dea.       ALEJANDRA

Saben ben. Por iso sempre síntome ben. Gústame que me dean bicos pola noite. O meu pai que me da un bico "gordote" e a miña nai un "dulzote".Pero sempre me sinto ben. Aínda que non me dean bicos, sempre síntome ben. Así que os bicos saben moi ben.     IZAN

  A amorodo, a laranxa, a caramelo, a torta, a limón, a coca-cola, a pera, a plátano, a cereixa, a ameixa, a espaguettis, a carne, a oliva, a queixo, a atún,a tomate, a chocolate, a galleta, a espárragos, a sandía, a melón, a marmeleiro, a azucre, a salchichón.      RAQUEL

A amorodo, a laranxa, a uvas, a cereixas. Os bicos da miña nai saben a cariño. Os bicos tamén, se tomas un zume de plátano, saben a plátano.Os bicos poden saber a moitas cousas.       DAVID

 Os bicos saben a alegría, saben a chocolate. Son doces, son a medicina do corazón. DIEGO

 A min sábenme a chocolate YOUNES

Me saben a amor NEREA

Os bicos son suaves como nubes de algodón. Hai moitos tipos de bicos: dos papás, de irmáns, de tíos e de amigos.A miña mamá espértame todas as mañás cun bico, e ao deitarme tamén me bican o meu pai e a miña nai. Os seus bicos saben a amor e cariño e a doces soños.Cando estou maliña e bícanme son bicos que curan e iso que non saben a medicina, senóna cariño e amor.Gústame moito dar bicos e que me biquen María

 A moitas cousas: amorodo, chocolate, pera, cereixa, mazá, laranxa, nescafé, café, Cocacola, Cocacola sen cafeína, plátano, castañas, leite, oliveira, ensalada, ensaladilla, Kas... David

A amorodo e a limón... e a mazá e a laranxa ... e a pera... e a cariño e amizade Alex

A amor. Mohamed

A cariño, amor e dozura. Yaiza

Saben a mel con leite cando son moi doces e saborosos e a amorodos con nata montada cando son duradeiros e apaixonados. Raquel

 A moitas cousas: a chocolate,  a amorodo, a menta...A amorodo polo seu sabor,A chocolate pola súa dozura,A menta pola súa frescura...E por todo iso a min gústanme os bicos. Nerea

 A amorodo. Veli e Gloria

 A moito cariño. Samuel

 A chocolate e a amorodos. Oumnia

 A cariño, a alegría e ao amor dos pais. Silvi

 Os bicos saben a amor, chocolate e cariño, pero cando a miña nai ten unha goma de mascar de menta ou de amorodo na boca, sábenme a menta ou a amorodo.Ao meu pai sábenlle a amoroso e ao meu irmán Adrián sábenlle a manteiga. Á miña nai a "quéroche" e a min a amor, cariño e natureza, aínda que ás veces me saben a chocolate. A verdade é que a cada un lle saben a unha cousa diferente...E eu non sei  ¿a que che saben a tiInés

                                                                  

2 comentarios

sonia -

Son muy buenos
Gracias por compartir estos pequeños momentos con nosotros.Espero que sigas publicando muchos màs.

elisa -

estan chulísimos!